G4Media.ro
Publicat acum 5 zile

Contrafacerea în modă: pierderi de miliarde și riscuri ascunse pentru consumatori și industrie

Factor Manipulare: -- Generați mai întâi un rezumat sau o analiză
  • Industria modei de lux se confruntă cu probleme persistente de contrafacere, cu brandul Goyard având 18,4% dintre produsele verificate ca fiind falsuri, iar Louis Vuitton fiind cel mai contrafăcut brand în SUA.
  • În 2024, retailerii americani au pierdut aproximativ 103 miliarde de dolari din cauza returnărilor frauduloase și a reclamelor înșelătoare, cu un număr semnificativ de consumatori achiziționând produse de pe platforme cunoscute pentru vânzarea de contrafaceri.
  • Contrafacerile generează pierderi anuale de aproximativ 60 de miliarde de euro în Uniunea Europeană și contribuie la dispariția a peste 434.000 de locuri de muncă, având în plus riscuri semnificative pentru sănătatea consumatorilor și drepturile omului.
  • Companiile de lux adoptă tehnologii de autentificare avansate, cum ar fi cele oferite de Entrupy, pentru a combate contrafacerile, evidențiind necesitatea unei colaborări strânse între actorii din industrie pentru o soluție eficientă.
0 articole