Publicat acum 7 zile
Cum își duc principalii candidați la PMB campania pe TikTok. Trend-uri pentru tineri, „demascări” în plină stradă și multă inteligență artificială
Factor Manipulare: --
- Campania electorală pentru Primăria București se desfășoară pe rețelele de socializare, în special pe TikTok, unde candidații folosesc strategii emoționale și inteligența artificială pentru a atrage alegătorii.
- Ciprian Ciucu, candidatul PNL, are un număr modest de urmăritori pe TikTok, dar unele dintre videoclipurile sale au avut succes, abordând probleme relevante pentru bucureșteni, cum ar fi parcarea.
- Daniel Băluță, candidatul PSD, se bucură de o popularitate mai mare pe TikTok, folosind conținut energic și emoțional, inclusiv vizite în comunități defavorizate, pentru a-și promova realizările și angajamentele.
- Anca Alexandrescu, candidata AUR, este cea mai populară pe TikTok, concentrându-se pe critici la adresa administrației actuale și pe probleme sociale, în contrast cu candidații care se axează pe realizările lor.
0 articole