Publicat acum 6 ore
Meta schimbă regimul reclamelor în Europa după sancțiunile din DMA. Platformele vor oferi, în premieră, opțiuni privind folosirea datelor
Factor Manipulare: --
- Meta va introduce un nou model de publicitate pe Facebook și Instagram din UE în ianuarie 2026, oferind utilizatorilor opțiunea de a alege între reclame personalizate sau mai puțin personalizate, în urma unei amenzi de 200 de milioane de euro pentru neconformitate cu Digital Markets Act.
- Utilizatorii vor putea opta pentru un serviciu gratuit bazat pe mai puține date personale, ca parte a unei soluții hibride, în conformitate cu cerințele impuse de Comisia Europeană.
- Comisia Europeană va monitoriza implementarea acestui nou model de publicitate și va solicita feedback de la Meta și alți actori relevanți pentru a evalua impactul și respectarea reglementărilor DMA.
- Decizia de amendare a Meta, împreună cu o amendă similară aplicată Apple pentru încălcarea regulilor DMA, marchează un test important în aplicarea legislației europene privind marile platforme digitale și asigurarea respectării drepturilor utilizatorilor.
0 articole