G4Media.ro
Publicat acum 1 zile

Pasta de dinţi a devenit teren de luptă în contextul tensiunilor comerciale dintre SUA şi India

Factor Manipulare: --
  • Dabur, un rival indian al Colgate-Palmolive, promovează naționalismul prin campanii care încurajează consumatorii să renunțe la mărcile americane, în urma creșterii tensiunilor comerciale cu SUA.
  • Premierul Indiei, Narendra Modi, susține utilizarea produselor locale și a cerut copiilor să evite produsele străine, în contextul impunerii de tarife de 50% de către SUA la produsele importate din India.
  • Dabur a lansat o campanie publicitară care sugerează că pasta de dinți Colgate este americană, folosind simboluri naționale pentru a atrage atenția asupra produselor locale.
  • Colgate deține o cotă de piață de 43% în India, iar Dabur, cu 17%, profită de sentimentul naționalist pentru a-și promova produsele, iar consultantul Karthik Srinivasan a numit aceste strategii 'marketing de moment'.
0 articole