Jurnalul
Publicat acum 36 zile

Românii au cheltuit anul trecut aproximativ 40 miliarde de euro în marile reţele de retail, cu 7,1% mai mult

Factor Manipulare: --
  • Ritmul de creștere al vânzărilor în 2024 a fost de 11,1%, dar a încetinit comparativ cu 2023, menținându-se totuși peste rata medie a inflației de 5,6%.
  • Supermarketurile și hipermarketurile au dominat cheltuielile românilor, cu 60,3% din total, dar au înregistrat o creștere a vânzărilor de doar 5,2%.
  • Cele mai mari creșteri au fost observate în segmentele cosmeticelor (+24%) și magazinelor specializate (+20,6%), în timp ce divertismentul a avut cea mai mică creștere (+2,1%).
  • Dezvoltatorii continuă să extindă portofoliile de retail, cu aproximativ 700.000 metri pătrați de spații comerciale în dezvoltare, iar creșterea veniturilor retailerilor a fost susținută de deschiderea de noi magazine și de expansiunea online.
0 articole